Korkealaatuista hammashoitoa Pudasjärven alueella

Ota yhteyttä ja varaa aika
Hammashoito Pudasjärvi

Hampaiden reikiintyminen, viisaudenhampaiden kipuilu ja hampaiden vaurioituminen ovat osa normaalia elämää. Kaikenlaisissa suun kiputiloissa ja ongelmissa on syytä kääntyä hammaslääkärin puoleen, oli kyseessä hammasvaiva tai ongelma leuan alueella. Ajoissa hoidettu karies tai kipeän hampaan hoito pelastavat usein hampaasi terveyden.

Lääkäripalvelut Mdental Oy tarjoaa monipuolista ja laadukasta hammashoitoa. Autamme sinua saamaan terveen suun, kauniin hymyn ja ehjät hampaat vuosien kokemuksella. Hammaslääkärissä on suositeltavaa käydä säännöllisin väliajoin, sillä hyvin hoidettu suu ja eheät hampaat tekevät elämästä hymyilemisen arvoisen. Tutustu myös hammashuoltopalveluihimme.

Suukirurgia ja keinojuurihoito

Irronnut hammas tai kipuileva viisaudenhammas on hammashoitoa vaativa vaiva, joka iskee monelle meistä ennemmin tai myöhemmin. Meiltä saat ammattitaitoista suukirurgista hoitoa sekä keinojuurihoitoa. Yksi yleisimmistä suukirurgisista toimenpiteistä on viisaudenhampaan tai vaurioituneen / mädäntyneen hampaan poisto. Suukirurgimme tekee poiston paikallispuudutuksen avulla, joka takaa operaation kivuttomuuden. Ammattitaitoisesti tehty hampaan poisto johtaa nopeaan ja komplikaatiottomaan toipumiseen. Osaavan ja ystävällisen hammaslääkärin käsissä sinun ei tarvitse pelätä hampaan poistoa.

Keinojuurihoito on erinomainen ratkaisu puuttuvan hampaan korvaamiseksi ja pysyvä vaihtoehto irtoproteesille. Keinojuuri on titaanista valmistettu hammasimplantti, joka asetetaan paikalleen paikallispuudutuksessa ja annetaan luutua kiinni leukaan.

Keinojuurien päälle voidaan tehdä yksi tai useampi hammaskruunu tai useamman hampaan silta. Hyvin asennettuna keinojuuret kestävät koko elämän ajan.

Alaleuan kokoproteesin paikallaan pysyminen voi aiheuttaa joskus ongelmia. Kahdella keinojuurella ja proteesiin lisättävillä nepparikiinnikkeillä alaproteesin ongelmat voidaan kuitenkin välttää. Kun alaleuan luuharjannetta on niukasti jäljellä, ns. mini-implanteilla ja alaproteesiin kiinnitettävillä nepparikiinnikkeillä proteesi voidaan saada pysymään paikoillaan. Hammaslääkäriemme opastuksella voimme yhdessä valita sinulle sopivimman hammashoidon muodon.

Teemme yhteistyötä Nobel Biocaren kanssa laadukkaiden keinojuurien ja proteesien toteuttamiseksi asiakkaillemme.