Ystävällisen palvelun gynekologi ja yleislääkäri Pudasjärvellä

Soita lääkärille
Gynekologi Pudasjärvi

Hammashoidon lisäksi Lääkäripalvelut Mdental Oy:n tiloissa sinua palvelevat myös yleislääkäri ja gynekologi. Lääkärimme vastaanotolla tarkastat terveydentilasi ja saat hoitoa yleisimpiin sairauksiin – luotettavasti ja yksilöllisiä toiveitasi kuunnellen.

Vaivaako sitkeä kuume tai ovatko rauhasesi turvonneet? Onko säännöllinen terveystarkastus jo vuosia myöhässä? Terveydestä on syytä pitää huolta säännöllisesti. Tule yleislääkärimme tai gynekologimme luokse Pudasjärvelle, ja katsotaan terveytesi tila yhdessä läpi.

Yleislääkäripalvelut

Yleislääkäri Pudasjärvi

Yleislääkäri on suorittanut työterveyshuollon erikoistumiskoulutuksen ja hoitaa yleisimpiä vaivoja ja sairauksia. Yleislääkärin vastaanotolla saat diagnoosin ja hoitoa kaikkiin tavallisempiin vaivoihin flunssasta tulehduksiin sekä reseptin tarvittaville lääkkeille. Ammattitaitoinen yleislääkäri ohjaa sinut myös tarvittaessa erikoislääkärille.

Hoidamme myös pitkäaikaissairaita ja kroonisista sairauksista kärsiviä potilaita yleislääkärin vastaanotolla. Meillä työskentelevät yleislääkärit tarjoavat hammaslääkärien tapaan ystävällistä ja yksilöityä palvelua kaikille asiakkaillemme. Lääkärimme vaalivat pitkiä hoitosuhteita ja tuntevat potilaansa henkilökohtaisesti. Näin hoitosuhteesta muodostuu luottamuksellinen ja mieluisa ensimmäisestä käynnistä lähtien. Yksilöllisten tarpeiden huomioiminen ja asiakaslähtöisyys ovat toimintamme kulmakiviä.

Gynekologin palvelut

Gunekologin palvelut

Gynekologi on naistentautien erikoislääkäri, joka huolehtii naisen terveydestä ja hoitaa naistentauteja. Hyvään ja luotettavaan gynekologin palveluun kuuluu asiakkaan yksityisyyden ja toiveiden huomioon ottaminen turvallisen ja mieluisan hoidon takaamiseksi. Ystävällinen ja ammattimainen gynekologimme hoitaa työnsä taidokkaasti – tahdomme taata jokaiselle asiakkaallemme miellyttävän hoitokokemuksen.

Naistentautien hoitamisen sekä gynekologisten toimenpiteiden ja kokeiden suorittamisen lisäksi gynekologi tekee raskauden seurantaa ja siihen liittyviä kokeita. Asiantuntevan gynekologin hoidossa voit olla varma, että raskautesi etenee turvallisesti.